Tudi v letošnjem poletju zbiramo predloge naših članov, ki že vrsto let v juliju in avgustu priporočate, kaj med poletjem, ko imamo marketingaši vendarle nekoliko več časa, radi berete, gledate, poslušate. V tretjem delu svoje predloge delijo Miloš Suša, Ana Gabršček in člani Študentske sekcije DMS.
Miloš Suša (iPROM)

Pogosteje kot na knjigo prisegam na podcaste. Najraje si svoj starševski urnik zapolnim z vsebinami s področja (digitalnega) marketinga, tehnologije in vodenja.

Ker me kot specialista za komuniciranje in oglaševanje na spletu zanima nakupno vedenje potrošnikov, članom društva priporočam knjigo Buy.logy, v kateri avtor Martin Lindstrom s pomočjo nevro-znanosti raziskuje, kaj potrošnike vodi do nakupa. Ne gre spregledati niti zapisa Roberta B. Cialdini-ja - The Psychology influence of Persuasion, ki se prav tako ukvarja s tem, zakaj potrošnik določenim ponudbam reče DA.

V času pandemije je moj čas popolnil podcast The Future of Everything, kjer novinarji Wall Street Journala komentirajo aktualne dogodke in se z dobršno mero vizionarstva preizkušajo pri napovedovanju prihodnosti. Navdihe s področja vodenja občasno poiščem tudi v poslušanju podcasta The John Maxwell Leadership, ki ga priporočam vsem vodjem in tudi staršem. Pogovori z različnimi gosti na temo voditeljstva namreč spodbujajo poslušalca, da razmišlja, govori in deluje v smeri pozitivnih sprememb.

Vedno si vzamem čas za prebiranje aktualnih zapisov Društva za marketing Slovenije in Marketing magazina. 

Ana Gabršček (Competo)

Paul Kalanithi: Ko dih postane zrak – Pripoved o nevrokirurgu, ki zboli za rakom. Se me je res dotaknila, tudi zato, ker ni napisana pesimistično.

Spremljam naše Competo bloge.

Naročena sem na TED-ov newsletter in vsak teden pogledam kakšen posnetek.

Z veseljem pogledam kakšen Pocketov newsletter.

Predlogi za poletno branje članov ŠSDMS

Ninna Adelyn Kaplar, predsednica ŠSDMS

Yuval Noah Harari: Sapiens, Homo Deus in 21 Lessons for the 21st Century - Vse tri knjige izraelskega avtorja Hararija so me preprosto navdušile. V prvi knjigi, Sapiens, Harari pokriva zgodovino človeštva, v drugi, Homo Deusu, pa raziskuje kakšna bo prihodnost človeka. V zadnji knjigi se vrnemo v sedanjost in iščemo odgovore na najbolj pereča vprašanja današnjega časa. Knjige bralcu odprejo popolnoma nov način razmišljanja in ga popeljejo do novih spoznanj, zato jih vsekakor priporočam za poletno branje.

Na poletnem bralnem seznamu pa me čakajo še knjige Gromska strela (Arto Paasilinna), Genialna prijateljica (Elena Ferrante) in Prikriti plameni (Celeste Ng).

Matic Žmuc, vodja projektov

Carmine Gallo: Talk Like TED - Preprosta knjiga, ki bralca v devetih lekcijah popelje v zakulisje priprav TED talka in ga nauči, kako se pripraviti na učinkovite predstavitve v vsakodnevnem poslovnem življenju. Knjiga mi je pomagala pri organizaciji prvega TEDx dogodka na Ekonomski fakulteti, v njej pa lahko vsak najde koristne vsebine za izboljšanje svojih veščin javnega nastopanja.

Gerd Leonhard: Technology vs. Humanity - Knjiga predstavlja odlično izhodišče za začetek razprave in spodbuja kritično razmišljanje o tem, kako tehnologija vpliva in spreminja človeštvo. Avtor bralca postavlja pred zanimivo dilemo: "Samo zato ker lahko, ali potem zares smemo?". Vsebina poskrbi za razmišljanje tudi potem, ko je knjiga že prebrana.

Tinkara Kern, vodja upravljanja s človeškimi viri

Alex Pattakos: Prisoners of our thoughts - Knjiga za osebnostno rast. Priporočam jo, ker jo vidim kot izvrsten pripomoček pri iskanju smisla in "poslanstva" v življenju, obenem pa ti lahko pomaga pri tem, da se opogumiš in tudi dejansko stopiš na pot, za katero čutiš, da ti je namenjena.

Klemen Ciglar, vodja komunikacije

Tony Robbins: Unshakeable -  Knjiga, ki na preprost način razloži pasti finančnega sveta in predstavi možnosti za investiranje ter doseganje finančne svobode. Poleg tega daje knjiga velik poudarek na pravo miselnost pri investiranju. Omenja pa tudi osebno  srečo, in kako jo doseči ne glede na vse. Priporočam vsakomur, ki ga zanimajo vsebine o denarju, investiranju.

Brain Tracy: Točka zbranosti - Knjiga govori o tem, kako si izboljšati, poenostaviti življenje in si določiti svoje vrednote ter jih tudi živeti.

Adam Alter: Sužnji zaslona - Knjiga govori o zasvojenosti in kaj vodi do tega, da postanemo z nečem zasvojeni in kako lahko preprečimo zasvojenost. Poleg vseh ostalih je izpostavljena tudi danes vse bolj aktualna zasvojenost z zasloni (TV, računalnik, pametne naprave).

Nikolina Janković, vodja projektov

Robert Kiyosaki, Sharon Lehter: Rich Dad's Guide to Investing: What the Rich Invest in, That the Poor and the Middle Class Do Not!  - Knjiga, ki skozi zgodbo o realnem življenju in sanjah, s pomočjo poslovnih nasvetov ter na preprost način približa poslovni uspešni svet. To knjigo ravnokar berem in me je od samega začetka pritegnila z naslovom, kasneje pa zainteresirala in me še naprej terja na razmišljanje. Priporočam!

Mark Tungate: Oglasni svet - Naslednja knjiga na mojem bralnem seznamu. Skozi knjigo sem preletela in jo priporočam vsem, ki se vključujejo v oglaševalski svet in bi radi osvojili leksikon oglaševanja.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice