Pravzaprav sem skoraj pozabil na hitrost, s katero se razvija moja izjemna ekipa. Lahko bi rekel, da smo imeli srečo, saj smo znotraj SAP-ove organizacije lahko delovali kot startup ekipa. Spremenilo se je ogromno stvari. Na začetku smo vsi delali vse, danes smo profesionalno organizirani, vsak ima svoje zadolžitve. Ohranili pa smo kulturo, ekipa zares daje vse od sebe in celo presega svoje zmožnosti in na to sem zelo ponosen. Delam z zares izjemno ekipo.
Pravzaprav med B2B in B2C okoljem ni razlike. Vsi spremljamo izjemna podjetja, ki so merilo zagotavljanja odlične celostne izkušnje strank. Uber, Disney in Tesla so ta proces dvignila na nov nivo in nezavedno začenjamo pričakovati enako od vseh ostalih podjetij. Večina znamk danes potrebuje odlična orodja za pomoč strankam, CRM orodja ter ostala marketinška in prodajna orodja. Zagotavljanje enotne celostne izkušnje strank je ključno. Na koncu koncev gre za to, da imamo kupca nenehno v mislih in da uporabljamo prava orodja za zagotavljanje izjemne izkušnje stranke.
Zagotavljanje enotne celostne izkušnje strank je ključno. - Mark de Brujin (SAP)
Uporabniki nikoli ne pozabijo trenutkov, ki so bili zelo pozitivni oziroma zelo negativni. Te trenutke pretvorijo v spomine in prijetni spomini so tisto, kar kupca spremeni v zvesto stranko. Vsak stik s stranko je priložnost za ustvarjanje takšnih spominov.
Morda bo zvenelo dolgočasno, ampak tehnologija je zares povsod okrog nas in v resnici so omenjene tehnologije kot kombinacija zelo močan dejavnik in vplivajo na naše uporabnike. AI je verjetno najpomembnejša, ampak je pravzaprav povezana z vsemi ostalimi tehnologijami in nanje vpliva. V prihodnjih letih pa pričakujem razmah digitalnih tehnologij, ki so povezane z glasovnimi ukazi. In ta razmah bo večji, kot si večina ljudi predstavlja. Samo poglejmo si mlajše generacije, ki so že popolnoma navajene različne tehnološke pripomočke upravljati z glasom.
Res je, največji izziv znamk danes ni pomanjkanje podatkov, ampak prej obratno. Na voljo imamo gore podatkov, izziv pa je, kako iz vseh teh podatkov najti prave informacije. Bistvo je v osredotočenosti na tiste podatke, ki zares ključno vplivajo na celostno uporabniško izkušnjo vaših strank. Poskrbite za to, da bodo vsi vaši podatki na čim bolj enostaven način shranjeni na enem mestu in ne v različnih bazah, mapah in orodjih. Tako bo vaše podjetje v današnjem času hitrih sprememb precej bolj agilno.
Bistvo je v osredotočenosti na tiste podatke, ki zares ključno vplivajo na celostno uporabniško izkušnjo vaših strank. - Mark de Brujin
Odvisno od tega, kaj si sam želiš. Želiš biti specialist za eno področje ali prilagodljiv marketingaš, ki lahko opravlja različne naloge. Ker se svet nenehno spreminja, se sam bolj nagibam k slednjemu.
Kultura poje strategijo za zajtrk, zato je ključno, da imamo v ekipi ljudi s pravimi znanji, motivacijo, željo in odnosom. Denimo naša ekipa je sestavljena iz zelo raznolikih posameznikov, ki imajo svoje značilnosti in v veliki meri delajo po svoje. Druži pa na to, da smo pošteni, ponižni in odlični na svojih področjih.
Absolutno, a takšne znamke so danes zelo redke. V večini primerov govorimo o manjših podjetjih, za večje znamke je to skoraj nemogoče.
Družina, poštenost, ponižnost, sodelovanje, zaupanje in veličastnost.
Če govorimo o projektu, potem je to zagotovo turneja s tovornjakom. Velik tovornjak smo spremenili v center doživetij ter se z njim vozili po Evropi in obiskovali stranke. Projekt je bil zares izjemno uspešen, spoznal sem ogromno ljudi, poleg tega pa je ime ta projekt tudi obsežne marketinške učinke. Moram pa pri razmisleku o karieri izpostaviti tudi svojega mentorja, ki mi je poleg marketinških znanj dajal tudi zgled kot vodja in oseba. To sedaj prenašam na svojo ekipo.
Poslušam najrazličnejšo glasbo. Od klasike do elektronske glasbe. Priporočil bi skupino Guster, ki mi jo je predstavil eden izmed mojih prijateljev. Navdušen sem nad njihovo glasbo.