Tudi ekipa DMS do nadaljnjega dela od doma, vendar to pomeni le drugačen način delovanja največje marketinške skupnosti v obdobju trenutne zdravstvene situacije. Živimo v času, ko lahko marketinško znanje in kompetence pridobivamo kjerkoli in kadarkoli. Čeprav nam je žal, da se nekaj časa z našimi člani ne bomo srečevali na naših dogodkih, bomo v naslednjih tednih vseeno poskrbeli za pripravo aktualnih vsebin.
V obdobju, ko ostajamo v varnih okoljih, imamo več časa za stvari, za katere v običajnem tempu življenja navadno zmanjka časa. Tudi za branje. Veliko predlogov si člani vsako leto delimo med poletjem v rubriki poletno branje in zbrane lanske ideje najdete tukaj. Današnja realnost je malo drugačna kot pred pol leta, zato nam pomagajte posodobiti naslove naše "bralne značke" in na info@dmslo.si pošljite predloge knjig, člankov, webinarjev ali drugih vsebin, ki jih priporočate. Vaše predloge bomo delili s člani DMS in tako bomo znova drug z drugim delili odlične vsebine in si pomagali pri širjenju znanja. Naš prvi predlog je članek o komuniciranju v času koronavirusa, objavljen v Harvard Business Review.
Čeprav se žal do nadaljnjega ne bomo srečevali na naših dogodkih, so naše vsebine za člane DMS na voljo kjerkoli in kadarkoli v naši digitalni knjižnici. V njej člani najdete:
- vse posnetke lanskih in letošnjih mesečnih srečanj,
- posnetke marketinških zajtrkov,
- DMS webinarje,
- predstavitve predavateljev, ki so z nami delili svoje znanje na Marketing TOPX izobraževanjih.
- kratke vodiče.
V naslednjih tednih bomo še bolj aktivni pri izvedbi izobraževanj v digitalni obliki, že prihodnji teden, 24. marca, organiziramo webinar z Majo Voje, ki go predavala o Growth Marketingu. Vabljeni tudi k branju reportaže in ogledu videoposnetkov z rekordno obiskanega mesečnega srečanja v začetku marca. Video vsebine so na voljo izključno za člane DMS.
Ostanite doma in predvsem ostanite zdravi.
Ekipa DMS