Tudi v letošnjem poletju za vas pripravljamo izbor vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih za poletno branje boste našli nasvete tisti, ki iščete literaturo za vaš osebni oziroma karierni razvoj, na svoj račun pa boste prišli tudi tisti, ki iščete lahkotnejšo literaturo. Pred vami je tretji del priporočil za poletno branje.
Maruša Grah (Styria)

Hamdi Ulukaya: The anti-CEO playbook | TED Talk

Ljudje nad profitom. To je razlike med dobičkom in dejanskim bogastvom. Ameriški poslovnež turško-kurdskih korenin je iz propadajoče lokalne tovarne mlečnih izdelkov ustvaril jogurtni imperij Chobani. Znan je po svoji poslovni filozofiji, utemeljeni v smislu, inovativni organizacijski kulturi in postavljanju ljudi v središče recepta za uspeh.

Autonomy: The shorter working week: a radical and pragmatic proposal

8- in večurni delovnik je v krizi. Ste vedeli, da krajši delovni čas dejansko povečuje produktivnost? Zmanjšuje bolniške odsotnosti in ima lahko zavidljiv vpliv na zmanjševanje rabe energije in varovanje okolja? V Sloveniji že obstajajo podjetja, ki so prešla na 6-urni delovni čas. Britanski možganski trust Autonomy je pred kratkim v Ljubljani predstavil svoje poročilo na temo krajšega delovnega tedna. Obvezno branje za vse, ki čutite, da so spremembe paradigme dela neizogibne.

Laura Jane Gracer: Tanny: Confessions of Punk Rock's Most Infamous Anarchist Sellout

Laura Jane se je rodila kot Tom. Potem ko je ustanovil eno najbolj perspektivnih punk rock zasedb po The Clash, se poročil, imel otroke, je oznanil, da bo po tridesetih letih končno upal zaživeti tako, kot čuti, da je zanjo prav. Intimen avtobiografski vpogled v transspolno identiteto, potopljeno v svet seksa, drog in rock 'n' rolla.

Mojca Širok: Pogodba

Podpiram domače. 13 let dopisništva iz Italije in Vatikana je več kot zadostna podlaga za sočen in mestoma strašljiv roman o lovkah sicilijanske mafije. Mojca Širok popelje bralca v svet kriminalnih entitet, ki s svojim dosegom prežemajo politiko, ekonomijo in družbeno življenje nasploh. Vsaka podobnost z resničnostjo je zgolj naključna.

Ivan Minatti: Nekoga moraš imeti rad

»Odkar vem zanjo, sem kot avgustovska noč: miren, poln zvezd in daljav.« Zbirka petdesetih pesmi, ki jih je zbrala žena pokojnega pesnika. Tistih, ki jih ni po nesreči oprala s perilom.

Sandi Kofol (O.K. Consulting)

Thomas A. Harris: I`m OK, You`re ok - Praktična predstavitev metode transakcijske analize, ki podaja svojevrsten pristop k reševanju vaših težav.

Eric Berne: What do you say after you say hello? - Zakaj zmagovalci zmagujejo in poraženci izgubljajo ... in zakaj je nezanimivo biti nekje vmes.

Eric Berne: Games People Play: The Basic Handbook of Transactional Analysis - Kaj se v resnici dogaja, ko vstopamo v medsebojne odnose z drugimi?

Sandi Kofol (O.K. Consulting) priporoča izbor literature s področja psihologije in osebne rasti.
Vesna Marđonović

Dana Arielia: Predictably Irrational. - Sociološka knjiga, ki govori o tem, kako ljudje reagirajo v določenem trenutku. Zakaj se potrošnik odloča tako, kot se? Knjiga izsledke raziskav razkriva na zabaven način in odlično prikaže, kaj se dogaja v naših glavah pri odločanju.

Vesna Marđonović je udeležencem februarskega marketinškega zajtrka priporočila knjigo Predictably Irrational.
Mitja Pirc (Deloitte, predsednik upravnega odbora DMS)

Richard P. Rumelt: Good Strategy, Bad Strategy: Knjiga je enostavna. Dobra strategija ima 3 elemente: diagnozo, usmeritve in odločitve ter načrt implementacije. Pogled na strategijo - kje smo, kam bi radi in kako bomo tja prišli. Velikokrat se v podjetjih zgodi, da se prvi dve fazi preskočita in začnemo z implementacijo. To bo redko prineslo uspehe, potrebno je razumevanje zadev, preden se lotimo nadaljnjih aktivnosti.

Knjiga Good Strategy, Bad Strategy je po mnenju predsednika DMS dr. Mitje Pirca "biblija" strateškega razmišljanja.
Leon Brenčič, iPROM

Simon Sinek: Začni z zakaj

Strokovnjaki za marketing bodo pri Sineku največjo vrednost knjige zagotovo našli v njegovem modelu Zlati krog (ang. Golden circle), ki pomaga pri osredotočanju na to, kako lahko podjetje izstopa iz konkurence. Sinekov model na zanimiv in navdihujoč način prav v jedru malce zamaje naš "status quo" ter nas pripravi, da sami prepoznamo, ZAKAJ sploh nekaj želimo početi v poslu oziroma v življenju. Vprašanje naše razmišljanje usmeri v iskanje prave namere našega dela, ki bo dovolj pomembna in močna, da bo motivirala ostale, da nam sledijo pri iskanju načina, KAKO cilj doseči in KAJ je treba za to narediti.

Mijamoto Musaši: Knjiga petih prstanov

Načela samurajev, ki so veljala za tradicionalne japonske bojevnike, lahko spretno uporabimo pri vodenju v sodobnem svetu. V digitalnem svetu se zahod vse bolj prepleta z vzhodom, novodobni voditelji pa postajamo moderni samuraji. Knjiga mi je blizu z osebnimi vrednotami, kot so osredotočenost na cilj, želja po nadaljnjem učenju in nenehnem izpolnjevanju, vztrajnost ter neuničljiv duh.

Nadya Zhexembayeva: Titanic Syndrome

Knjigo je priporočil Peter Hinnnes, osrednji govorec na Diggitu, in govori o eksponentnih spremembah ter o tem, kako se morajo podjetja prilagoditi na te razmere, da bomo uspešni v prihodnosti. Vsem, ki se zavedajo potrebe po spremembah, priporočam, da navdih za branje poiščejo v ogledu predavanja karizmatične Nadye Zhexembayeve na dogodku TED.

Gary Keller: The One thing

Knjigo sem večkrat prebral, saj vsakič odkrijem nekaj novega ali pa se spomnim, da prebranega nisem v celoti upošteval. Knjiga govori o izzivih, s katerimi se srečuje sodobni vodja, in o tem, kako jih reševati in razmišljati. Rdeča nit knjige je osredotočanje na najpomembnejšo stvar - na tisto, kar pripelje do spremembe oziroma uspeha. Živimo v času, ko smo podvrženim motnjam, ki naš fokus hitro iztirijo. Uspešni posamezniki svojo energijo usmerjajo stran od seznamov opravil na eno stvar, kar daje bistveno boljše rezultate kot razpršena pozornost

Podcasti

V iPROM-u se kot pionirji digitalnega oglaševanja veliko ukvarjamo s trendi in vprašanji, kaj prinaša prihodnost. Velikokrat ob tem naletimo na idejo o singularnosti, ki govori zlitju človeka in tehnologije. Osebno mi je ta zamisel blizu, saj sem prepričan, da nam lahko tehnologija pomaga, da bomo imeli več časa za stvari, ki so bistvene, in tako uresničili svoj potencial. Vsem, ki jih ta tema zanima, priporočam podcaste na naslovu https://www.singularityweblog.com/category/podcasts/.

Med izborom poletnega branja, ki nam ga je zaupal Leon Brenčič (iPROM), med drugim najdete tudi zgodbe o tem, kaj se lahko ambiciozni in vztrajni posamezniki naučimo iz življenja samurajev ...

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice