Program

Dogodek

Mesečna srečanja Društva za marketing Slovenije, ki so na sporedu vsak zadnji ponedeljek v mesecu, smo preselili v online svet in jih spremenili v marketinške ponedeljke. Naredili smo še korak več in tako z vami ne bomo samo vsak zadnji ponedeljek v mesecu, ampak do nadaljnjega vsak ponedeljek ob 15:00!

Marketinški ponedeljki so 30-40 minutni spletni pogovori na aktualno marketinško temo. Vsak ponedeljek druga tema. Vsak ponedeljek drugi sogovorniki. A vsak ponedeljek natanko ob 15:00 in z možnostjo vašega sodelovanja z vprašanji ter komentarji. Na vsakem izmed marketinških ponedeljkov lahko tudi predlagate temo prihodnjega dogodka. Število mest je omejeno na 100 in srečanja so namenjena zgolj članom DMS.

Prvi marketinški ponedeljek smo izvedli 30. marca ob 15:00. Naši sogovorniki so bili Darko Dujič (Ceneje.si), Gorazd Murnik (Creatim) in Primož Jakin (Milnica). Govorili smo o naslednjih temah:

  • Kaj narediti, če nimaš razvitega spletnega prodajnega kanala in če na digitalno prodajo nisi pripravljen?
  • Katere kategorije so imele v prvih dveh tednih trenutne situacije še posebej ekstremno rast spletnih aktivnosti in katere bi lahko še sledile?
  • S kakšnimi izzivi se spopadajo v spletnih trgovinah ob povečanem povpraševanju?
  • Kakšne pozitivne posledice bo prinesla ta situacija?

Zanimivo za vse, ki se v teh trenutkih ukvarjate z izzivi zaprtih fizičnih trgovin oziroma za tiste, ki želite razviti vaš spletni posel.

Posnetek prvega Marketinškega ponedeljka je za člane DMS na voljo v digitalni knjižnici. Vabljeni tudi k branju podrobnega vsebinskega povzetka pogovora.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam