Prenesite DMS e-priročnik po izbiri in se prijavite na marketinške novice.

Člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS) so že 16. leto zapored uspešno organizirali največjo študentsko marketinško konferenco - Fanfaro. Konferenca, ki je letos pritegnila nekaj manj kot 400 marketinških navdušencev, je potekala 23. oktobra 2023 v Cankarjevem domu. Poslušali smo 15 izjemnih domačih in tujih govorcev in eno okroglo mizo.

Rdeča nit letošnje Fanfare je bila kont[ra]st, kjer so povezovali dva svetova - človeka, čustva in odnose na eni strani ter tehnologijo in umetno inteligenco na drugi.

"Ljudje imamo težave s kritičnim razmišljanjem," nam je v uvodu razkril dr. Mitja Pirc.

Prolog in s tem celotno konferenco je izjemno otvoril dr. Mitja Pirc (Kearney), ki nam je razkril, kako uravnavati kritično razmišljanje in umetno inteligenco (AI) tako v zasebnem kot poslovnem življenju. Izpostavil je, da imamo ljudje precejšnje težave s kritičnim razmišljanjem. Sledil mu je dr. Dan Podjed (ZRC SAZU in FF) ki nam je zaupal, kako lahko tudi v digitalnih okoljih ohranimo bistvo človeškosti, ohranjamo skupnosti in obdržimo pravico do digitalnega odklopa. Priporočal nam je, da se odklopimo in smo samo človek.

"Odklopimo se in bodimo samo človek," nas je opomnil dr. Dan Podjed.

Ana Mačič Kotnik (916 Hub) nas je popeljala v svet družbenih omrežij in naslavljanja pomembnih tematik na platformah kot sta TikTok in Instagram. Svetovala nam je, da komuniciramo skozi izkušnje. Prvi sklop je zaključil Aljoša Bagola, ki nam je v kratkem predavanju predstavil aplikacijo za testiranje življenjskega sloga PSlifestyle, s katero želijo evropskim državljanom pomagati odkriti različico trajnostnga življenja, s predlaganimi ukrepi in rešitvami. Pri tem nas je opozoril, da je kreativnost ključna valuta prihodnosti.

"Kreativnost je ključna valuta prihodnosti," je izpostavil Aljoša Bagola.

Drugi sklop predavanj, imenovan enostranski dialog, sta pričela Dean Udatny (Go2Digial) in Ivan Golubić (Bruketa&Žinić&Grey), ki sta nam predstavila digitalni oglas AI Anxiety Meter. Ta inovativen pristop k oglaševanju meri raven tesnobe pri mimoidočih, hkrati pa jih ozavešča o pomenu skrbi za duševno zdravje. Med drugim sta dejala, daa so včasih ljudje brali oglase, danes pa oglasi berejo ljudi.

Dean Udatny (Go2Digial) in Ivan Golubić (Bruketa&Žinić&Grey) sta nam predstavila projekt AI Anxiety Meter.

Pridružil se nam je tudi Jure Dostal, navdušil nas je z aplikacijo Bird Buddy, ki s pomočjo umetne inteligence igrificira hranjenje ptic, kar ima lahko pozitiven učinek na mentalno zdravje ljudi. Bojan Jurić je udeležencem predstavil IB Card, kartico za digitalno deljenje kontaktov in nam razkril, da naj bi vsak posameznik v svojem osebnem življenju spoznal med 10 in 30 tisoč ljudi, ki mu lahko spremenijo življenje. Skupaj s Primožem Zajcem (The Smartestway) smo preverili, ali nas razvoj AI pelje v propad ali v blagostanje. Izpostavil je, da še nismo na točki razvoja, kjer se razvoj ne more obrniti in da ima vsak posameznik še neizkoriščen prostor za učenje in rast. Sklop so zaključili z okroglo mizo o digitalnem pripovedovanju zgodb, kjer so gostili Evo Birsa (Evitas Shop), Jano Birsa (Evitas Shop in Gina's Woofs) in Timoteja Lampe Ignjića (Chili Films). Svetovali so, da spremljamo trende iz tujine, hkrati pa jih ustvarjamo tudi sami.

Primož Zajec je za razkril, da ima vsak posameznik še neizkoriščen prostor za učenje.

Tretji sklop, epilog človeške kreativnosti, je zaključil 16. Fanfaro v velikem slogu! Tine Lugarič (Trampolin) nam je razkril, kako lahko v času vse večje nasičenosti, povprečnosti, podobnosti, politične korektnosti in strokovne podhranjenosti ustvarjamo pogoje za neverjetno kreativnost. Izpostavil je, da so pri njih že v prvem koraku črtali besedo povrečje, ki nas vodi v smrt. Petrisa Čanji (Zeleno omrežje študentov) nas je podučila o logosu in trajnostni v povezavi z AI in pri tem izpostavila, da ljudje oživimo z bsedo, dejanskimi odnosti in resničnimi dialogi. Tamara Valenčič nas je pripravila na jutri in osmislila prihodnost naše kariere. Zaupala nam je, da več kot bomo znali v širino, bolj bomo cenjeni v globino.

Tine Lugarič je izpostavil, da so pri Trampolinu že v osnovi črtali besedo povprečje.

V istem tednu sta se odvili še dve delavnici, Blaž Kocjančič (Internavti) nas je popeljal v svet kreative in opomnil. da so najboljše ideje tiste, ki se na začetku slišijo popolnoma nore in nas spravljajo izven cone udobja. Na drugi dlavnici nam je Sara Grmek (Shift) približala svet tekstopisja in predstavila dobre primere iz prakse. Izpostavila je, da smo pozorni in poslušamo, saj se navdihi skrivajo povsod.

Na Fanfari je tudi letos potekal karierni 'speed dating', v sklopu katerega so se obiskovalci lahko udeležili hitrih kariernih zmenkov s predstavniki podjetij Telekom Slovenije, Drom Agency in Outbrain.

Karierni 'speed dating' kotiček, kjer so prijavljeni opravljali razgovore s tremi podjetji.

Za rdečo nit in povezovanje celotnega dogodka sta poskrbela Sara Hodžič, vodja programa letošnje Fanfare in Matej Mivšek, predsednik ŠSDMS.

Moderatorja letošnje Fanfare - Sara Hodžič in Matej Mivšek.

28-članska ekipa letošnje Fanfare je poskrbela za uspešno izpeljano 16. Fanfaro. Dokazali so, da je s pravo energijo, motivacijo in vztrajnostjo možno doseči vse.

28-članska ekipa, ki je poskrebala za organizacijo 16. Fanfare.
VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam