Vsi, ki me poznate, veste, da sem zelo stvarna. Kljub temu da pri svojem delu poslušam tudi intuicijo, pa ne verjamem v kristalno kroglo, v katero bi lahko pogledala in povedala, kaj vse nam leto prinaša. Vseeno pa si upam na osnovi izkušenj in poznavanja marketinške stroke napovedati par stvari.

Kar enostavno morate vedeti v letu 2024. Pridružite se naši marketinški skupnosti.

Prepričana sem, da nam v 2024 ne bo dolgčas. Ker v marketingu nikoli ni. Vedno je tu nov trend, ki ga je treba prepoznati in prehiteti v razvoju, da te ne preseneti na trgu. Vedno so tu male in velike spremembe v mikro in makro okolju podjetja ter različni globalni premiki in presenečenja, ki ne pustijo, da zajameš sapo, ampak se moraš res hitro obrniti in prilagoditi. Življenje v marketinških vodah je vedno polno vznemirjenja tudi zaradi kreativne in inovativne miselnosti, ki je pomembna na čisto vsaki ravni našega dela, ker nam daje nujen zagon, da ne stagniramo.

Moja druga napoved je, da bo marketinška odličnost eden od ključnih fokusov tudi letošnjega leta. Na samo kot nagrada za dokazano uspešne projekte, temveč predvsem kot način delovanja in razmišljanja slovenskih marketinških strokovnjakov. Marketing je in mora biti gonilo rasti v podjetju. To je zelo odgovorna in strateška vloga, ki zahteva odličnost na vseh ravneh upravljanja s celotnim življenjskim ciklom izdelka ali storitve. Končni cilj je zadovoljstvo uporabnika, torej mora biti podjetje usmerjeno k njemu, kar pa so znanja marketinga. Naša stroka mora usmerjati strategijo in inovacije, skrbeti za blagovne znamke in njihovo pozicioniranje, upravljati cenovne strategije, poskrbeti za komuniciranje na vseh ravneh, voditi trajnostni razvoj in še marsikaj. Bolj bomo marketinško odlični in odločni, bolj bo postala naša strateška funkcija v podjetju samoumevna, saj bodo naši argumenti finančna uspešnost podjetja oziroma profit, zadovoljni uporabniki in prepoznavne blagovne znamke.  

Zelo mirno tudi lahko napovem, da bomo konec leta 2024 pametnejši za nova znanja in izkušnje. Prvič zato, ker vsak pravi marketingaš nikoli ne miruje in ima radovednost v krvi. Drugič zato, ker ne moremo odlično opravljati svojega dela, če nismo vsaj v koraku s spremembami in trendi, če jih že ne moremo prehiteti. Dobrega marketingaša prepoznaš tudi po tem, da ima izostren čut za dogajanje v okolju, za ljudi in prave priložnosti. Tretji razlog, zakaj sem prepričana, da bo rasel naš kapital znanja, pa so vsi dogodki in izobraževanja, ki jih pripravljamo v Društvu za marketing Slovenije in v Klubu marketinških direktorjev. Tudi letos smo zastavili vsebine tako, da poskrbimo za vse, kar enostavno morate vedeti. Pomemben del vseh izobraževanj in srečanj pa je naše druženje in izmenjava izkušenj.

Vsako leto smo vse močnejša skupnost. Zato lahko mirno za zaključek napišem še, da bomo tudi v 2024 kos vsem izzivom, ki prihajajo. Tukaj smo zato, da si pomagamo in se spodbujamo. In da tudi skupaj praznujemo vse strokovne zmage in dosežke. Verjamem, da jih bo tudi letos veliko.

Srečno.

Petra Čadež

Predsednica upravnega odbora DMS

Petra Čadež, predsednica upravnega odbora DMS, je za 2024 napovedala nekaj smernic v marketinški stroki.
VČLANI SE

Zapis je pripravila Petra Čadež, Predsednica upravnega odbora DMS.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam