Živimo v zanimivih časih, ko kot potrošniki dnevno namenjamo veliko časa aktivnostim, storitvam in napravam, ki jih pred 10 ali 20 leti sploh ni bilo. Kot potrošnikom so se nam spremenile potrebe od osnovnih, kot je hrana, do tega, da nujno potrebujemo dostop do spleta, seveda prek vseh naprav.

Živimo v zanimivih časih, ko kot potrošniki dnevno namenjamo veliko časa aktivnostim, storitvam in napravam, ki jih pred 10 ali 20 leti sploh ni bilo. Kot potrošnikom so se nam spremenile potrebe od osnovnih, kot je hrana, do tega, da nujno potrebujemo dostop do spleta, seveda prek vseh naprav. Prav tako opravljamo storitve in kupujemo izdelke pri podjetjih in na mestih, ki prvotno niso bila temu namenjena, npr. telefonija v supermarketih, bančništvo pri telekomih, paketi na bencinskih črpalkah, očala na pošti.

Tudi kot marketingaši živimo v izjemno zanimivih časih, kjer je pomen celostnega marketinškega pogleda na delovanje podjetja ključen za preživetje, rast in razvoj podjetij in organizacij. Potrošniki in poslovni svet ponujajo toliko priložnosti, kot jih nismo imeli še nikoli. Vloga marketinga kot ključne tržno usmerjene funkcije in filozofije v podjetjih je, da usmerja in fokusira vire v priložnosti, ki bodo podjetjem zagotavljali dobičkonosnost, rast in konkurenčnost.

Turbulentna in fleksibilna tržna okolja, kjer je praktično vse možno, so idealno okolje za marketing. In to sodobni marketingaši, ki so bolj kot kadarkoli do sedaj razvijalci poslovnih strategij in prihodnosti svojih podjetij, že izkoriščajo. Za sodobni marketing je tako značilna visoka mera rabe podatkov, analitike, IT sistemov in neklasičnih kompetenc marketingašev.

Za opolnomočenje marketinga kot glasnika spremembe se je potrebno učiti od najboljših in hkrati odpravljati lastne interne izzive pri izvajanju aktivnosti. Zato je osrednja tema letošnje Slovenske marketinške konference "Marketing kot Dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti", kjer bomo govorili o strategijah podjetij, produktih, znamkah, prodajnih kanalih, potrebnih spremembah v internih procesih, podatkovno in analitično opolnomočenem delovanju, novih vzvodih prek tehnoloških in ostalih platform ter novih kompetencah marketingašev.

Ne želimo govoriti o tem, kje zaostajamo, ampak želimo pokazati, kako se danes že dela dobro. Dati navdih za prihodnje leto. Ne bomo ostali pri seznamih "česa vse ne delamo", ampak bomo pokazali, kako "marketinški dirigent" že danes dela. Dati navdih, da bomo bolj z veseljem opravljali svoje delo in dajali rešitve. Konferenco bomo zapustili s "hočem biti dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti".

VČLANI SE

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam