Trženjski monitor DMS jesen 2009 prikazuje, da so se pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.

Glavne spremembe, ki smo jih ugotovili jeseni 2009, so:

  • Recesijo občuti za petino ljudi več kot predhodno obdobje (skupaj že skoraj dve tretjini populacije med 18 in 65 let).
  • Delovna mesta se zdijo nekoliko bolj varna.
  • Finančno stanje se je poslabšalo za skoraj 40 % populacije.
  • Znižanje potrošnje se je omililo, v nekaterih kategorijah izdelkov tudi za petino glede na stanje pred pol leta.

Pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, so se uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.Drugi Trženjski monitor DMS med potrošniki je bil izveden med 23. in 30. septembrom 2009 na nacionalno reprezentativnem vzorcu oseb, starih med 18 in 65 let. Podatki so bili zbrani s telefonskim anketiranjem (CATI). Velikost vzorca je n=1004.

Celotno poročilo za potrošnike preberite tukaj, za podjetja tukaj, povzetek raziskave boste našli tukaj.

Vse zgornje rezultate smo zbrali na podlagi kazalnika Trženjski monitor DMS. Jesenski trženjski monitor sta podrobneje predstavila dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in Andraž Zorko iz podjetja Valicon, ki raziskavo izvaja. Rezultate so pokomentiralipredstavniki stanovskih organizacij in partnerjev DMS, Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) in njenih združenj ter Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS).

Foto: Nejc Lasič.

Celotno fotogalerijo si lahko ogledate na našem Facebook profilu.

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice