Za vas smo tudi letos pripravili osvežena poletna priporočila vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V teh priporočilih boste našli predloge za strokovno literaturo, nismo pa pozabili niti na lažjo, bolj sproščujočo literaturo. Seznam predlogov bomo skozi poletje še nadgrajevali in dopolnjevali.

Zagotovite si mesto na B2B konferenci, 9. oktobra 2024 v Ljubljani.

Prof. dr. Vesna Žabkar, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Knjige:

Za vse, ki imamo opravka z današnjimi najstniki, ki se spopadajo s pritiski šole, medčloveških odnosov in negotove prihodnosti v hitro spreminjajočem se svetu. Avtorica zagovarja, da mora biti cilj vzpostaviti ravnotežje med zagotavljanjem ljubezni, podpore in potrditve, ki jih potrebujejo za uspeh, ob postavljanju jasnih meja in pričakovanj ter jim omogočiti, da izkusijo naravne posledice svojih dejanj.

O generaciji, ki odrašča v dobi vseprisotne digitalne povezljivosti in se sooča s posledicami zgodnje izpostavljenosti pametnim napravam, kot so nespretnost v odnosih z drugimi ljudmi, pomanjkanje spanja, razdrobljenost pozornosti in številne zasvojenosti...  

Avtor je izkušen psihiater, ki v knjigi pojasni pet primarnih tipov možganov in različne dejavnike, ki vplivajo na zaznavanje sreče posameznika. Veliko koristnih napotkov za izboljšanje zdravja in razpoloženja.

Obstaja množice črnogledih del, ki opozarjajo na to, kako je človeštvo nepopravljivo uničilo planet, na podlagi česar večina mladih meni, da so podnebne spremembe ogrozile njihovo prihodnost. Avtorica prepoznava, da se človeštvo srečuje z velikimi izzivi s podnebnimi spremembami, vendar dokazuje, da je človeštvo prvič v zgodovini pripravljeno na prehod v ekološko bolj trajnosten svet.

Še branje, ki je lahko v pomoč pri strateškem razmišljanju, za bolje razumevanje in odzivanje na nenehno spreminjajoče se okolje. Strateško razmišljanje vključuje prepoznavanje vzorcev, analiziranje kompleksnih sistemov in uporabo orodij za ohranjanje mentalne agilnosti. Vključuje tudi sistematično reševanje problemov, oblikovanje vizije in vodenje. Gre za veščine, ki so bistvenega pomena za vsakogar, ki želi uspevati v današnjem dinamičnem svetu.

Prof. dr. Vesna Žabkar je z nami delila bogato izbiro predlogov za branje.
Tine Lugarič, Trampolin Studio

Knjigi:

Seriji:

Podcasti:

Predloge za branje, poslušanje in gledanje je z nami delil tudi Tine Lugarič.
Karin Remec, ŠSDMS

Knjigi:

Podcast:

Serija:

Svoje predloge nam je zaupala tudi predsednica Študentske sekcije DMS.
VČLANI SE

Imate tudi vi zanimiva in uporabna priporočila, ki bi jih želeli podeliti z nami? Pošljite jih na naš e-mail naslov ali oddajte tukaj.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam