Tudi v letošnjem poletju zbiramo predloge naših članov, ki že vrsto let v juliju in avgustu priporočate, kaj med poletjem, ko imamo marketingaši vendarle nekoliko več časa, radi berete, gledate, poslušate. V prvem delu svoje predloge delijo Martin Stariha, Aleš Falatov, Edita Krajnović, Maja Gorjanc in Lina Zupanc.
Martin Stariha (LUNA \ TBWA)

Joe Dispenza: Odvadite se biti to, kar ste - Lahko s svojim umom ustvarimo svojo resničnost? Če jo lahko, ali je to veščina, ki jo lahko usvojimo in jo uporabimo, da bi postali to, kar želimo biti, ter ustvarimo življenje, kakršnega bi radi izkusili?

Daniel Kahneman: Razmišljanje, hitro in počasno - Knjiga nas popelje na prelomno popotovanje po našem mišljenju, kjer nam avtor (na začetku) predstavi dva osnovna načina človekovega razmišljanja. Po Kahnemanu je prvi način (sistem 1) hitro, intuitivno in čustveno razmišljanje, drugi način (sistem 2) pa je počasnejši, bolj premišljen in temelji na logičnih predpostavkah.

Nassim Nicholas Taleb: Črni labod - Avtor Nassim Nicholas Taleb je leta preučeval, kako se slepimo, da vemo več, kot v resnici vemo. Naša razmišljanja omejimo na nebistveno in nepomembno, medtem ko nas veliki dogodki še naprej presenečajo in oblikujejo naš svet. V knjigi pojasnjuje vse, kar vemo o tem, česar ne vemo, ponuja pa tudi presenetljivo preproste zvijače za soočanje s "Črnimi labodi" in opisuje, kako od njih imeti korist. Poleg tega je njegov slog zabaven, domiseln in izzivalen.

Podkast - Hidden brain - Če vas zanima, zakaj se obnašamo tako, kot se, kako delujejo človeški možgani in druge vidike vedenjske psihologije, zelo priporočam podkast Hidden brain!

Priporočam tudi DMS predavanje na temo "znamka delodajalca" od Aleksandre Kregar. 🙂

Te knjige še nisem prebral, jo pa imam na seznamu: Normalni ljudje, Sally Rooney.

Aleš Falatov (SIJ)

Building a story brand, Donald A. Miller – dobro branje za vsakega marketingaša, ki ga zanima upravljanje blagovnih znamk v času, ko je pozornost uporabnikov zmanjšana na minimum.

Who moved my Cheese?, Spencer Johnson – kratka, a odlična knjiga o soočanju s spremembami, ki je v luči epidemije še toliko bolj aktualna

Somehow I Manage, Michael G. Scott – zabavno, a hkrati zelo uporabno čtivo za vse vodje in tiste, ki si to želijo postati.

Leposlovje za na plažo:

Ayoade on top – Richard Ayoade – postmodernistična recenzija filma "View from the Top" z Gwyneth Paltrow v knjigi, ki iz dokaj luknjastega scenarija izvleče marsikatero življenjsko modrost.

Edita Krajnović (Mediade)

Sem velika ljubiteljica del Malcolma Gladwella. V letu 2020 je bila v slovenščino prevedena njegova knjiga Pogovarjanje z neznanci: kaj moramo vedeti o ljudeh, ki jih ne poznamo. Je čudovito raziskovalno delo, ki pomaga razumeti, zakaj je treba vedeti, česa ne vemo ali morda sklepamo ali ravnamo (v dobri veri) popolnoma narobe. Koristno za razumevanje ljudi, sveta in naših (velikih) zmot, kako ljudje delujemo.

Knjiga, ki je naslednja na vrsti, da se spogledava, je delo Nicholasa Taleba, avtorja znane knjige in paradoksa črnega laboda: Tvegati lastno kožo: skrite asimetrije v vsakdanjem življenju.

Od leposlovja sta name naredili vtis knjigi Otočje drugačnega življenja – ta velja poleg Francoskega testamenta za eno temeljnih del francoskega pisatelja, esejista in akademika Andreїa Makina, ter knjižni prvenec, kratke zgodbe kolegice Mateje Polone Wallas: Ko se odločim, je konec poletja.

Čudovita knjiga, ki se ji prav tako predajam in jo priporočam, nosi naslov ljuBITI, avtorji so dijaki Gimnazije Vič.  

Vedno znova in znova pa bom priporočila knjigo francoskega filozofa Michela Serresa Palčica. Kajti: »Preden začnemo kogarkoli karkoli učiti, ga moram poznati. Kdo pravzaprav danes hodi v osnovno šolo, v srednjo šolo, na univerzo? Svet se je tako zelo spremenil, da morajo mladi vse iznajti na novo: način, kako živeti skupaj, inštitucije, načine, kako biti in kaj vedeti...«

Sem ljubiteljica podcastov Mihe Šaleharja in Metine liste. Navdušuje pa me tudi novost: podcast Garaža, festival mobilnosti, pri zasnovi katerega je sodelovala tudi ekipa Mediade.

Maja Gorjanc, samostojna svetovalka za marketing in tržno komuniciranje

V času karantene sem po dolgem času končno prebrala knjigo novodobnega filozofa Yuvala Noaha Hararija: »21. nasvetov za 21. stoletje«. Harari bralce na zanimiv način predrami s svojimi uvidi v eno izmed potencialnih prihodnosti naše civilizacije. Za vse, ki delajo v svetu digitalnega marketinga oziroma so iskalci trendov in snovalci novodobnih strategij, je to zagotovo super poletno čtivo, ki ponujajo priložnost za razmislek, kakšne prihodnosti si kot človeštvo želimo. Harari v knjigi govori o kompetencah, ki bodo pomembne v prihodnosti in bodo oblikovale poklice prihodnosti.

Sama sem velika ljubiteljica dela dr. Nadye Zhexembayeve, ki je zagovornica nastajajočega strateškega pristopa in podjetjem svetuje na poti renoviranja in preoblikovanja poslovnih modelov. Nadya v primerjavi s Hararijem zagovarja in spodbuja trajnejše, z naravo in okoljem usklajene poslovne strategije. Podobno kot Harari napoveduje velike spremembe družbe in družbenih sistemov, posamezniki in podjetja pa bomo primorani slediti tempu se tako, da se bomo reinovirali na vsake 3,5 leta.

Njena knjiga The Titanic Syndrom predstavlja proces renoviranja skozi zgodbo zgodovinskega vsemogočnega Titanika. Ključne korake njegove tragedije predstavi na praktičen in za vsakega bralca razumljiv način. Sindrom Titanika je odlična metafora za podjetja, ki še niso v popolni meri sprejela vala sprememb, ki jih prinesla nova resničnost in je koristen učbenik za vsakega praktika na področju renoviranja. Sama priporočam tudi Nadyino spletno skupnost chiefreinventionofficer.com in njena virtualna izobraževanja v sklopu »Reinvention Academy«. Nadya je vedno znova navdihujoča, vizionarska, praktična in po drugi strani svoje znanje gradi na jasnih modelih in orodjih, ki so po mojem mnenju uporabna tudi za sodobnega marketinškega stratega. Kmalu bo izšla tudi njena nova knjiga "Kako uspeti v kaosu?", ki ta orodja predstavljana in popularizira na vizualno privlačen način.

Lina Zupanc (Dinetix)

D. G. Amen: Change your brain, change your life - kako svoje možgane naučiti, da znajo odreagirati na različne situacije, še posebej na negativna čustva, kot so jeza, strah in zaskrbljenost."Niste obsojeni na možgane, s katerimi ste rojeni."

E. De Bono: Six Thinking Hats - vaš poslovni uspeh je odvisen od vašega načina razmišljanja. Nagnjeni smo k temu, da razmišljamo preveč stvari naenkrat. Edward De Bono rešitev za ta izziv predstavlja v obliki šestih klobukov razmišljanja.

J. Kwik: Limitless - bodite bolj produktivni, transformirajte svoje možgane in spremenite svojo rutino, ustaljen način dela. To je pot do pravega preboja.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice