Prva letošnja izvedba Članskega meetupa je potekala na novi lokaciji – v Fantastičnih prostorih. Razpravljali smo o vročih marketinških trendih za 2025. Z nami so bili dr. Vesna Miloševič Zupančič, Lovro Gruden in dr. Aljaž Košmerlj. Dogodek je moderirala Maruša Grah. V prihodnjem tednu bomo z vami delili še kratek zapis, do takrat pa z vami delimo kratke izjave in fotografije s srečanja.
- Skupni imenovalec za zmanjševanje tveganja v poslovanju sta vedno produktivnost in dodana vrednost. Sposobni bomo morali biti z manj resursi in inovacijami dosegati večjo dodano vrednost. - Lovro Gruden; Prezentacija z izobraževanja na voljo za ogled v DMS Labu >>> PREZENTACIJA.
- Kot naslednji veliki korak, ki naj bi nas navdušil, se na področju umetne inteligence omenjajo pametni agenti. Ti bodo kombinacija velikih jezikovnih modelov in nekaj malega avtomatizacije. - dr. Aljaž Košmerlj
- Pomanjkanje kadrov bo vse hujše, saj število mladih upada. Upada število dijakov in študentov, zato morajo celotne ekipe v podjetjih, znati ceniti ljudi, da jih bodo lahko pritegnili in obdržali. - dr. Vesna M. Zupančič