Program

Izobraževanje

Družbena omrežja tako kot vsi mediji prodajajo našo pozornost, vendar je vsako družbeno omrežje vzpostavilo svoj ekosistem z njemu lastnimi značilnostmi. Zato vsako družbeno omrežje zahteva drugačen način komunikacije, vsebine je potrebno prilagajati kanalom. To "pravilo" se še toliko bolj odraža v obdobju koronavirusa, ko uporabniki družbenim omrežjem sicer posvečajo še več svojega časa, a so pri izbiri različnih platform in vsebin še kako občutljivi.

Uroš Svenšek (Agencija 101) je oktobra predaval o formuli za uspeh na družbenih omrežijih in vse skupaj ponazoril s primeri iz prakse, tokrat pa je na DMS webinarju predstavil nekoliko širši pogled in predaval o:

  • Kako delujejo družbena omrežja, kakšne so zakonitosti?
  • Kako se na posameznih družbenih omrežjih postaviti na višjo pozicijo, da naše sporočilo ne bo spregledano?
  • Kako lahko podjetje obvladuje kompleksnost družbenih omrežij? Outsourcing vs insourcing?
  • Kako vsebino prilagajati kanalom? Kaj zmaguje na Facebooku, kaj na Instagramu, kaj na YouTubu in kaj na LinkedInu?
Posnetek DMS webinarja z Urošem Svenškom je za člane na voljo v digitalni knjižnici. Podroben vsebinski posnetek webinarja lahko preberete na povezavi.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam