Slovenska marketinška konferenca je letos postregla z zanimivimi (statističnimi) podatki, ki so nam lahko v pomoč pri oblikovanju aktivnosti. 

Niko Slavnič (HTEC group) je postregel s podatkom, da 52 % podjetij iz Forbsovega seznama največjih 500 podjetji iz leta 2000 danes ni več na tem seznamu. Rešitev sam vidi v inovativnem poslovnem modelu. 

Študija KPMG je pokazala, da nameravajo podjetja v letošnjem letu v IT oddelke vložiti za 43 % več sredstev. Boris Kapitanovič (Workshares Ltd.) svetuje, naj se ta denar čim bolj učinkovito porabi za tehnološko transformacijo podjetja. 

V družbi A1 so opravili obsežno raziskavo, s katero so želeli ugotoviti, kakšne so želje in potrebe uporabnikov. Ta je pokazala, da si 86,6 % uporabnikov želi vmesnik, ki bi gledalcem ponudil televizijske vsebine glede na njihove gledalske navade, je povedala Monika Majstorović. Še več pa je uporabnikov (92,3 %), ki si želijo ceno storitev, ki ni odvisna od pogodbenih obveznosti do ponudnika. 

FareBoom Marka Čadeža je razvil sistem napovedovanja cen letalskih vozovnic. Koronakriza pa je prinesla 95- odstotni upad prodaje letalskih storitev. 

Da je koronakriza spremenila naše navade, je poudarila tudi Tamara Pavasović Trošt (Ekonomska fakulteta univerze v Ljubljani), ki je povedala, da ljudje povprečno potrebujemo 66 dni za oblikovanje novih navad.

VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam