Veliko nagrado Marketinška odličnost je Atlantic Grupa d. d. prejela za veliko vlogo, ki jo imajo pri razvoju marketinga v Sloveniji in širše v regiji.

Pridružite se nam na šesti B2B konferenci - 12. oktobra v Klubu Cankarjevega doma.

Na 28. Slovenski marketinški konferenci smo razglasili državne prvake v marketingu in podelili nagrade Marketinška odličnost v štirih kategorijah. Poleg tega smo podelili še veliko nagrado Marketinška odličnost najboljšemu projektu med vsemi kategorijami. Letošnji veliki zmagovalec je Atlantic Grupa d. d. Po utemeljitvah strokovne komisije velika nagrada Marketinška odličnost Atlantic Grupi pripada zaradi njihove velike vloge, ki jo imajo pri razvoju marketinga kot stroke. »Hkrati postavljajo merilo, kako bi moral marketing delovati v vseh podjetjih. Njihovi marketinški projekti imajo namreč rep in glavo, jasne in zrele cilje, odlikuje pa jih konsistenca ter jasna marketinška naravnanost skozi celotno obdobje delovanja podjetja,« so izpostavili člani strokovne komisije.

Enzo Smrekar, podpredsednik za Delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo v Atlantic Grupi ter glavni direktor v Atlantic Drogi Kolinski je dejal, da je prejem nagrade izjemna čast in spodbuda za naprej. Ob prejemu nagrade se je tako zahvalil partnerjem, brez katerih nagrad ne bi mogli prejemati, pa tudi vsem sodelavkam in sodelavcem na ravni Atlantic Grupe, ki jih je skupaj več kot 260. »Pomembno je, da se med seboj učimo in spoštujemo,« je zaključil Enzo.

Prejem nagrade je izjemna čast in spodbuda za naprej, je v govoru izpostavil Enzo Smrekar.

Nagrada tudi v kategoriji Odličen korak pred drugimi

Atlantic Grupa je prejela tudi nagrado v kategoriji Odličen korak pred drugimi, za projekt Argeta zelenjavni namazi relaunch. Ponovno lansiranje zelenjavnih namazov za Atlantic Grupo pomeni sledenje megatrendu dobrega počutja in manjšega uživanja mesa. Izbrali so pravi trenutek, prečistili obstoječi portfelj, spremenili embalažo in nagovorili drugačno ciljno skupino kot v prvotni ponudbi. Svojo kategorijo so tako razširili na vse namaze. »Gre za šolski primer odziva na trende, v tem primeru fleksitariancev, s čimer so razširili portfelj in pozicijo na prodajnih mestih,« je v svojo utemeljitev zapisala strokovna komisija za podelitev nagrad Marketinška odličnost. Od namazov na osnovi čičerike in humusnih namazov, ki so jih lansirali že leta 2017, so podznamko Argeta Veggi razširili na zelenjavne namaze vseh vrst, s čimer so izkoristili moč blagovne znamke Argeta.

Simona Koren, vodja marketinga pri Argeti je dejala: »S ponosom prevzemamo to nagrado za projekt, ki je še enkrat pokazal, da Argeta ni samo pašteta. Spremenili smo poslovni model, spremenili smo marketinški miks in zelo smo ponosni na našo dozico.« Zahvalila se je ekipi, partnerjem in tudi drugim oddelkom, ne zgolj marketingu, saj »je bil to projekt, pri katerem je sodelovala poslovna enota Argeta kot celota.«

Simona Koren je zasluge za uspeh pripisala celotni poslovni enoti Argeta.

V finale Marketinške odličnosti še s tremi projekti

Kar trije drugi projekti pa so Atlantic Grupo uvrstila še med finaliste. V kategoriji Odličnost marketinške strategije sta se med finaliste uvrstila projekta Argeta: delež kruha in Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat. V kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja pa se je med finalisti zapisal Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good. Argeta v svoji kategoriji dosega visok tržni delež in težko še naprej raste, projekt Argeta: Spread good je zato rezultat prizadevanj, da se uporabniki pri izbiri namaza za na kruh odločijo prav za Argeto. S tem Argeta ohranja svoj položaj tako znotraj osnovne kategorije kot tudi znotraj širše kategorije. Za doseganje zastavljenih ciljev so morali spremeniti tudi marketinški splet ter spremembe implementirati na vseh ravneh. Trajnostni program Spread Good je rezultat prepoznavanja pričakovanj uporabnikov, da Argeta poskrbi tudi za okoljski vidik svojega poslovanja, zato vključuje izboljšave izdelkov, skrb za okolje in dobrobit družbe, s tem pa gradi tudi dolgoročno konkurenčno prednost znamke. Projekt repozicioniranja blagovne znamke Donat je bil zaradi omejene razpoložljive količine skorajda nujen. V mislih potrošnikov je veljal za izdelek za rešitev funkcionalnega problema, zato so v podjetju spremenili pozicijo in izdelek premiumizirali v ekspertno blagovno znamko za dolgoročno rešitev težav prebavnega zdravja.

VČLANI SE

Nagrajence je med 20 prijavami izbrala 10-članska strokovna komisija, ki so jo sestavljali: Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam