V kategoriji Odličnost marketinške strategije je za razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca, nagrado prejel Petrol.

Rezervirajte si 12. oktober za šesto B2B konferenco.

Na 28. Slovenski marketinški konferenci smo razglasili državne prvake v marketingu in podelili nagrade Marketinška odličnost v štirih kategorijah ter veliko nagrado Marketinška odličnost. Marketing je imel v Petrolu leta 2022 izjemno težko, zato pa še toliko pomembnejšo nalogo. Uvedena je bila namreč regulacija cen na več področjih, zaradi česar je bilo treba redefinirati strategijo in aktivnosti za doseganje poslovnih in strateških ciljev podjetja. »Videti je mogoče, da je marketing v strateški funkciji upravljanja uporabniške izkušnje in osredotočen na kupca. Obenem pa je mogoče začutiti tudi globalno delovanje, povezovalno vlogo v podjetju in vzpostavitev sodobnih marketinških procesov in orodij, ki so pomembno prispevala k doseganju ciljev podjetja. V podjetju jim je uspelo narediti tektonske premike in se pravočasno in uspešno odzvati na novo realnost trga,« je podelitev nagrade utemeljila strokovna komisija.

Pri odločitvi je strokovna komisija izpostavila: »V podjetju jim je uspelo narediti tektonske premike in se pravočasno in uspešno odzvati na novo realnost trga.«

Osnova je bil marketing kot strateška funkcija

V podjetju so že pred časom začeli postavljati marketing kot strateško funkcijo, zato so se lahko pravočasno odzvali na nove razmere na trgu. Marketing so tako iz organizacijske enote za izvajanje podpornih komunikacijskih in prodajnih aktivnosti, premaknili v središče podjetja. Imeli so jasno določeno vlogo, natančno določene KPI-je in močne kompetence. Osrednji zadolžitvi marketinga sta tako postali prilagajanje poslovne strategije in učinkovito upravljanje tveganj, s čimer so želeli postati integriran partner v energetski tranziciji z odlično uporabniško izkušnjo.

Jože Smolič, član uprave Petrola, je ob prejemu nagrade dejal, da so v času omejitev in ukrepov v energetski dejavnosti, ponovno razmislili in spremenili delovanje ter se osredotočili na kupca. »Marketing je pri tem pri nas imel povezovalno funkcijo, uprava pa se je prepustila njihovim idejam. Ponosen sem, da je ekipa članov strokovne komisije prepoznala to vlogo marketinga in obljubljamo, da se bomo trudili še naprej.«

»Ponosen sem, da je ekipa članov strokovne komisije prepoznala to vlogo marketinga in obljubljamo, da se bomo trudili še naprej,« je v zahvali povedal Jože Smolič.

Mojca Avšič, direktorica marketinga in uporabniške izkušnje pri Petrolu, pa je dodala, da kot kaže ekipo čaka še veliko lepega, hkrati pa nagrada pomeni veliko odgovornost, »pa tudi spodbudo za naprej. Vem, da nas boste budno spremljali.«

Mojca Avšič je v govoru izpostavila, da nagrada prinaša tudi veliko odgovornost in spodbudo za naprej.
VČLANI SE

Nagrajence je med 20 prijavami izbrala 10-članska strokovna komisija, ki so jo sestavljali: Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice