Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Glede na pridobljene podatke kvalitativne raziskave Mind Wide Open storitvena podjetja marketinško funkcijo gradijo od spodaj navzgor, proizvodna pa od zgoraj navzdol. Prav tako je pomembno zavedanje, da je treba s kupci komunicirati na vseh stičnih točkah medorganizacijskega nakupnega procesa, kjer podjetja ne smejo zanemariti on-line stičnih točk. Slovenska podjetja raje ostajajo v coni udobja »offline« komuniciranja z načini, kot so udeležba na sejmih, brošure, dnevi odprtih vrat in lastni dogodki, PR, prodajni klici, direktna pošta in oglaševanje. Digitalno in »online« komuniciranje je v tem trenutku v marketinških praksah B2B podjetij močno omejeno in največkrat zoženo na spletno stran. Tudi večina vprašanih ni pripravljena na digitalizacijo in izzive, ki jih s seboj prinaša digitalni marketing.
POVZETEK RAZISKAVE MIND WIDE OPEN 2015
Tu objavljamo celotno poročilo raziskave: MIND WIDE OPEN 2015.