Za vas smo tudi letos pripravili poletna priporočila vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih boste našli predloge za strokovno vsebino, pozabili pa nismo tudi na bolj lahkotnejšo literaturo. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.

Martin Stariha, Luna \TBWA

Knjige:

  • Adam Grant: Premisli še enkrat
    Knjiga zagovarja stališče, da imamo človekovo inteligenco običajno za sposobnost mišljenja in učenja. Vendar pa v hitro spreminjajočem se svetu vse bolj postaja tudi nujno potreben tudi drugačen nabor kognitivnih sposobnosti: to je sposobnost, da ponovno premisliš o že premišljenem in odločenem ter da se moraš znati tudi odvaditi nečesa, česar si se že naučil, saj to ni več uporabno v svetu, v katerem si. Avtor s pomočjo mnogih raziskav, primerov in znanstvenih ugotovitev z različnih področij postavi pod drobnogled načine človekovega razmišljanja ter ustvarjanja lastnega pogleda na določeno težavo.
  • Jim Edwards: Say Thank You for Everything
    Knjiga vam bo dala vpogled v metodo odločanja "whales and fails", ki sistematično izboljšuje rezultate ekipe, zakaj dobro zaposlovanje predstavlja 80 % vsega, kako povečati produktivnost in hkrati zmanjšati izgorelost, zakaj vaše ekipe ne smejo biti prevelike, presenetljivi viri odličnih idej, temne veščine uspešnega vodenja in še veliko več.
  • Thomas Erikson: Obkroženi z idioti
    Švedski strokovnjak v knjigi govori o štirih vrstah vedenjskih tipov – o rdečih, ki so dominantni in gospodovalni, o rumenih, ki so družabni in optimistični, o zelenih, ki so sproščeni in prijazni, ter o modrih, ki so analitični in natančni – ter pojasnjuje, kako prepoznati vsak tip in se sporazumevati z njim. Knjiga je polna praktičnih informacij za sporazumevanje z ljudmi na podlagi njihove barve, vključno s prednostmi in slabostmi vseh profilov, z navodili, kako dajati pozitivne in negativne povratne informacije vsakemu, in z nasveti za najprimernejše izražanje v elektronskem sporočilu nekomu z drugačnim profilom.

Podcast:

Martin Stariha nam je zaupal številna priporočila, ki jih je dodatno opremil z vsebinskimi podrobnostmi.

Špela Hus, Gimnastična zveza Slovenije

Knjiga:

Članek:

  • V pričakovanju HBR case studyja o Wrexham AFC. 😊

Film:

Serija:

Predstava:

Podcast:

Odprte so prijave za šesto B2B konferenco, ki bo 12. oktobra 2023 v Ljubljani.

Dina Potočnik, DOBA fakulteta

Dina Potočnik je z nami delila priporočila za branje v viseči mreži pod borovci ob poslušanju škržatov in lovljenju komarjev.

Tilen Tkalec, ŠSDMS

Branje:

Gledanje:

Poslušanje:

Raznovrstna uporabna priporočila je z nami podelil tudi Tilen Tkalec.

Miša Marguč Jensterle, ŠSDMS

Knjiga:

Dokumentarni film:

Podcast:

VČLANI SE

Imate tudi vi zanimiva in uporabna priporočila, ki bi jih želeli podeliti z nami? Pošljite jih na naš e-mail naslov.

Raziščite tudi preostala priporočila za Poletno branje: 1. del, 3. del.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 600 ČLANI
več kot 50 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva v društvu
razišči ČLanske pakete
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice