Marketingaši se v sodobnem poslovnem svetu dobro zavedamo pomena podatkov v marketingu. Uporaba podatkov je ena izmed osnov doseganja dobrih rezultatov marketinških kampanj. "V dobi digitalizacije so podatki pomembna baza, zato je pomembno, da so podatki nenehno osveženi in smiselno združeni na enem mestu. To nam omogoča nenehen vpogled, da se bolje, hitreje in karseda učinkovito odzovemo na dogodke v našem okolju oziroma izboljšujemo trenutne aktivnosti. Pri tem nam lahko pomaga orodje Power Bi, ki nudi vpeljavo več podatkovnih baz, od LinkedIna, Facebooka, Google Analyticsa do Excelovih in Accesovih datotek, kock ... " razmišlja Aljoša Željeznov (B2).
Poročilo je tako pripravljeno in ga lahko delimo tudi s sodelavci.
Kako zberemo in vizualiziramo podatke z orodjem Power BI? Zakaj je to orodje cenejše od konkurentov? Kako pripravljamo analize s pomočjo orodja? Vabimo vas, da si ogledate posnetek webinarja, ki je za člane DMS na voljo tudi na članskih straneh. Tiste, ki še niste člani DMS, vabimo, da si ogledate ponudbo digitalnega članstva DMS, s katero vam bodo naše vsebine na voljo kadarkoli in kjerkoli.