Marketinška avtomatizacija je danes v poslovnem svetu uveljavljen izraz, ki ga razumemo kot orodje, ki ob pravem času dostavi pravo sporočilo pravim ljudem. »V resnici marketinško avtomatizacijo razumemo šele takrat, ko ugotovimo, zakaj lahko pošljemo pravo sporočilo pravemu uporabniku ob pravem času. Kako lahko bolje določimo ciljne skupine in zakaj je za uporabnika boljša izkušnja, če ga nagovarjamo samo s tistim, kar ga zanima, in v obdobju, ki mu ustreza? Z odgovori na ta vprašanja dobimo več boljših prodajnih sledi. Ne pozabimo, marketinška avtomatizacija nam omogoča zbiranje podatkov z več različnih kanalov, ne samo iz elektronske pošte, ampak tudi iz spletne strani, oglasov, objav na družbenih omrežjih, orodij za klepete ...« izpostavlja Jerneja Faletič (Renderspace).
"Uvedba in upravljanje marketinške avtomatizacije ni naloga enega oddelka. Vanjo morajo biti vključeni marketing, prodaja, IT in tudi vodstvo podjetja. Če vodstva ne prepričamo v resnično vrednost vpeljave marketinške avtomatizacije, bodo tudi ostali oddelki hitro izgubili voljo. Vodstvo podjetja mora na strateškem nivoju sprejeti odločitev, na katerih področjih deluje marketinška avtomatizacija in katere cilje zasledujemo. Potrebujemo tudi vodjo projekta, ki je nekakšen ambasador marketinška avtomatizacije in projekt potiska naprej. V določeni točki mora rešitve v življenje pretvoriti IT, ključen pa je odnos med marketingom in prodajo. Nadvse pomembno je, da natančno določimo kriterije, kdaj marketing prodajno sled preda prodaji. Če že na začetku ne določimo kriterijev in ciljev, potem z marketinško avtomatizacijo ne bomo dosegli želenih ciljev," je skozi izobraževanje poudarila predavateljica.
Če vodstva ne prepričamo v resnično vrednost vpeljave marketinške avtomatizacije, bodo tudi ostali oddelki hitro izgubili voljo. - Jerneja Faletič (Renderspace)
Avtomobilske znamke: Uporaba dinamične vsebine na spletni strani, ki je prilagojena glede na to, kateri tip avtomobila opazuje uporabnik. Pogosto lahko marketinška avtomatizacija pomaga tudi na poti od testne vožnje do nakupa: če je uporabnik že opravil testno vožnjo, je včasih za naslednji korak do nakupa dovolj že elektronsko sporočilo po testni vožnji s koristnimi informacijami ali anketo o zadovoljstvu z izkušnjo. Po prodaji lahko lastnikom avtomobilov pošiljamo opomnike za servise, uporabne pa so tudi vsebine s kratkimi nasveti, da lahko uporabnik v resnici izkoristi vse zmogljivosti, ki jih ponuja avtomobil.
Organizacija potovanj: Na tem področju je še posebej zanimiv »cross-sell«. Ko gre za daljše potovanje oziroma nakup letalskih kart, imamo namreč od nakupa do potovanja navadno še precej časa, saj se te odločitve ne zgodijo iz danes na jutri, ampak so vnaprej načrtovane. Uporabniku lahko ponudimo še marsikaj – hotel, zavarovanje, prevozna destinaciji, posamezne izlete na potovanju. Hkrati s tem z uporabnikom gradimo tudi dolgoročen odnos in mu pokažemo, da si želimo, da čim bolje izkoristi svoje potovanje.
Telekomunikacija: Panoga, v kateri moramo natančno spremljati, kaj uporabnik gleda na naši strani, kateri produkti in paketi ga najbolj zanimajo. Po sklenitvi vezave ga lahko tudi prijazno opominjamo, česa vse morda ne izkorišča, a je zakupil v paketu. Zelo pomembno je tudi spodbujanje priporočil in ambasadorstva, saj so telekomunikacije področje, kije navadno precej na udaru kritikov in mu lahko močna skupnost ambasadorjev zelo pomaga tudi pri ohranjanju ugleda znamke.