Transformacijo nam ponujajo na vsakem koraku. Bojda potrebujemo preobrazbo strategije, poslovanja, procesov, kompetenčnega modela in seveda vse digitalne možnosti in podvrste - od uvedbe brezpapirnega poslovanja do naprednega digitalnega marketinga z upravljanjem "leadov" in napovedno analitiko. 

Zaradi vsesplošne in včasih zelo površinske rabe je transformacija postala "buzzword", ob katerem morda še zastrižemo z ušesi, vendar ga ne jemljemo prav resno. Vse te spremembe zvenijo navdihujoče, a tudi abstraktno, brez konkretnih navodil, kako se jih lotiti. A tudi če bi jih imeli - saj vendar moramo delati posel danes! Resen posel, nimamo kapacitet za vizionarske zgodbe, ki se bodo morda zgodile. 

Organizatorji letošnje, že tretje B2B konference, ki bo 10. oktobra potekala v Klubu Cankarjevega doma, se nismo ustrašili izziva nasloviti obsežno in zahtevno področje sprememb, ki so se že zgodile, in tistih, ki še sledijo. Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja. Manko znanj in kompetenc lahko naslovimo z inovativnim programom podjetja, ki pri zaposlenih obudi radovednost in željo po znanju. Potreba po spremembah je resna in strašljiva, negotova, a obenem tudi navdušujoča. Dobili smo odlično priložnost, da na novo napišemo svoje poslovne zgodbe na način, da bodo zadovoljni tako naši kupci kot naši sodelavci. Ni treba posebej poudarjati, da temu sledijo tudi poslovni rezultati

"Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja," je prepričana Lea Lipovšek (Microsoft).

Na B2B konferenci boste spoznali podjetja in zavzete posameznike, ki so negotovost zgrabili za roge in se sami odločili, kako bo videti njihov jutri. Pri tem niso bili obremenjeni s tem, kako je njihova branža delovala včeraj, tudi njihovi kupci niso. Damjan Murn, Melamin, bo z nami delil, kako doseči B2B sanje - postati razvojni partner svojih kupcev. Steklarna Hrastnik je presenetljivo - in uspešno - presegla okvirje svoje panoge in Maja Lapajne nas bo popeljala skozi njihove izkušnje. Aleš Udir nam bo omogočil uvid v Iskratel, kjer marketing pelje interno transformacijo kulture, ki celotni oskrbni verigi prinaša boljše poslovanje. To je le začetek v vrsti konkretnih primerov, ki jih bomo slišali drugi teden v oktobru, a vsi imajo nekaj skupnih točk: radovednost, pogum, željo po rasti in osredotočenost na kupca - oziroma človeka.  

Se vidimo 10. oktobra, ko bomo še večji, še boljši, še bolj zadovoljni. 

Lea Lipovšek

Članica UO DMS in vodja B2B središča

Vse o letošnji B2B konferenci najdete tukaj.

VČLANI SE

Foto: Nejc Lasič

Zapis je nastal kot uvodnik v septembrsko mesečno pismo članom Društva za marketing Slovenije.

Povezane teme

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam