»Ali tveganje živi na vašem naslovu?« je projekt, v okviru katerega je Zavarovalnic Triglav razvila orodje za oceno naravnih tveganj, ki so jim izpostavljene nepremičnine v Sloveniji. Posameznik lahko naslov svoje nepremičnine vpiše v orodje in pridobi oceno tveganja za pet ključnih naravnih pojavov (potres, toča, poplava, udar strele in zemeljski plaz). Združeni so podatki petih baz, Geografskega informacijskega sistema, Agencije RS za okolje, Statističnega urada, Geološkega zavoda Slovenije in dolgoletnih statistik škodnih primerov Zavarovalnice Triglav, uporabniku pa se pregledno prikaže trostopenjski nivo tveganja, je pojasnil Jaka Jauh, direktor službe Trženjsko komuniciranje pri Zavarovalnici Triglav.
Za projekt so v Zavarovalnici Triglav prejeli nagrado Marketinška odličnost v kategoriji Odziv na izredne okoliščine. Orodje so namreč na trgu ponudili spomladi leta 2024, dobrega pol leta po najobsežnejših poplavah v zgodovini Slovenije, avgusta leta 2023.
Temelj našega posla je zaupanje. Mi prodajamo zaupanje oz. obljubo – če se bo nekaj zgodilo, bomo poskrbeli, da bo za stranko na koncu vse v redu. Zato tradicija in blagovna znamka še kako štejeta.« - Jaka Jauh

Po poplavah se je v celoti razkril širši družbeni problem, to je nepoznavanje in nerazumevanje osnov zavarovanja oz. morda celo zavarovalniška nepismenost. Kot je poudaril Jaka Jauh, ljudje začnemo o zavarovanju pogosto razmišljati šele, ko se nam nekaj zgodi oz. ko pride do nesreče. Čeprav za posamezna manjša geografska področja, kjer so se v preteklosti zgodile poplave, velja, da so ljudje na prizadetih območjih pregledali svoje police in začeli podrobneje razmišljati o zavarovanju doma, so poplave leta 2023 pokazale, da ljudje v splošnem niso vedeli, kaj določeno zavarovanje krije in česa ne, kaj pomeni zavarovalna vsota, kakšna kritja nudijo police, kakšna bodo izplačila. Prišlo je do razočaranj in tudi jeze, saj domovi niso bili ustrezno ali zadostno zavarovani, čeprav so ljudje morda v dobri veri verjeli, da je njihovo zavarovanje ustrezno.
Zavarovalnica Triglav je tako v svoji vlogi skrbnika želela opolnomočiti ljudi z informacijami in jim ponuditi preprosto orodje za bolj premišljeno načrtovanje in večjo pripravljenost na naravne nevarnosti. »Lahko bi se te težave lotili piarovsko, a v hiši smo že imeli določena orodja, ki jih je stroka uporabljala za izračune tveganj. Sedem služb smo povezali v ta projekt, da smo razvili orodje, ki je na voljo znotraj naše digitalne poslovalnice i.triglav. S pomočjo orodja za pregled tveganja si tako lahko vsak za svoj dom pogleda, katera so naravna tveganja, ki tam prežijo in na podlagi tega preventivno ukrepa.«

Kampanja ni bila povsem klasična kampanja za zavarovanje doma. Na voljo so namreč imeli orodje, ki je reševalo več izzivov hkrati. Primarni je bil družbeno odgovorni cilj, to je opolnomočenje strank, temu seveda sledijo poslovni in marketinški cilji. Na podlagi ciljev so zasnovali tudi go-to market strategijo; pripravili in lansirali so orodje znotraj digitalne poslovalnice i.triglav.
Med poslovnimi cilji je Jaka Jauh naštel močnejše pozicioniranje digitalne poslovalnice kot dodane vrednosti za zavarovance, nadgradnja produkta domskega zavarovanja in edinstvena funkcionalnost »ocena tveganja«. Ob tem je izpostavil zelo dobro stopnjo konverzije pri ljudeh, ki so tveganja v orodju preverili in nato tudi nadgradili svojo polico. Prodajni cilji so bili sklenitev novih zavarovanj in povečanje spletne prodaje. Zavarovanje doma je namreč eno kompleksnejših zavarovanj za sklenitev prek spleta, saj ima stranka veliko vprašanj. Če pa pozna izraze, kritja, potrebno zavarovalno vsoto, kar vse dobi znotraj orodja, pa je to lažje.
Celotna kampanja je prinesla tudi zelo pozitiven vpliv na moč blagovne znamke.
Celoten pogovor si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še:
