Zavarovalništvo je precej konservativna in regulirana panoga, zato preboji na produktnem področju niso pogosti. Zavarovalnici Triglav je s projektom Ali tveganje živi na vašem naslovu? to uspelo.

»Ali tveganje živi na vašem naslovu?« je projekt, v okviru katerega je Zavarovalnic Triglav razvila orodje za oceno naravnih tveganj, ki so jim izpostavljene nepremičnine v Sloveniji. Posameznik lahko naslov svoje nepremičnine vpiše v orodje in pridobi oceno tveganja za pet ključnih naravnih pojavov (potres, toča, poplava, udar strele in zemeljski plaz). Združeni so podatki petih baz, Geografskega informacijskega sistema, Agencije RS za okolje, Statističnega urada, Geološkega zavoda Slovenije in dolgoletnih statistik škodnih primerov Zavarovalnice Triglav, uporabniku pa se pregledno prikaže trostopenjski nivo tveganja, je pojasnil Jaka Jauh, direktor službe Trženjsko komuniciranje pri Zavarovalnici Triglav.

Za projekt so v Zavarovalnici Triglav prejeli nagrado Marketinška odličnost v kategoriji Odziv na izredne okoliščine. Orodje so namreč na trgu ponudili spomladi leta 2024, dobrega pol leta po najobsežnejših poplavah v zgodovini Slovenije, avgusta leta 2023.

Temelj našega posla je zaupanje. Mi prodajamo zaupanje oz. obljubo – če se bo nekaj zgodilo, bomo poskrbeli, da bo za stranko na koncu vse v redu. Zato tradicija in blagovna znamka še kako štejeta.« - Jaka Jauh
Vpišite naslov svoje nepremičnine v orodje in pridobite oceno tveganja za pet ključnih naravnih pojavov.
NAGRADA MARKETINŠKA ODLIČNOST 2025
KATEGORIJA: 3D. ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA / ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d. d.: ALI TVEGANJE ŽIVI NA VAŠEM NASLOVU?

OPIS PROJEKTA: Po katastrofalnih poplavah leta 2023, ki so povzročile rekordno visoko škodo in razgalile ranljivost nezavarovanih ali neustrezno zavarovanih nepremičnin, je Zavarovalnica Triglav okrepila svojo vlogo suverenega skrbnika z inovativnim projektom za dvig zavarovalniške pismenosti. Na podlagi uparjanja javnih in lastnih podatkov so razvili novo funkcionalnost »ocena tveganja«, ki uporabnikom v digitalni poslovalnici i.triglav omogoča hitro in enostavno preverjanje izpostavljenosti njihove nepremičnine naravnim nesrečam. S kampanjo, ki je temeljila na spremenjenem nagovoru, digitalni rešitvi in preventivni naravnanosti, so uspešno ozaveščali javnost in jo spodbudili k odgovornemu ravnanju. Rezultati govorijo zase: več kot 15.000 uporabnikov je preizkusilo novo funkcionalnost, medem ko je dobra četrtina zavarovancev svoj dom dodatno zavarovala s pravimi in zadostnimi kritji – in so dokaz, da lahko strateški marketing rešuje resnične življenjske izzive.
OBRAZLOŽITEV KOMISIJE: Marketinški projekt, ki pooseblja kategorijo Odziv na izredne okoliščine. V Zavarovalnici Triglav so zaznali potrebo na trgu, se dobro odzvali in uporabnikom ponudili opredelitev tveganja oz. nevarnosti za njihovo lastnino, kar se je v času številnih vremenskih ujm pokazalo za še posebej učinkovito.
V prvi vrsti so želeli opolnomočiti ljudi glede zavarovanja doma

Po poplavah se je v celoti razkril širši družbeni problem, to je nepoznavanje in nerazumevanje osnov zavarovanja oz. morda celo zavarovalniška nepismenost. Kot je poudaril Jaka Jauh, ljudje začnemo o zavarovanju pogosto razmišljati šele, ko se nam nekaj zgodi oz. ko pride do nesreče. Čeprav za posamezna manjša geografska področja, kjer so se v preteklosti zgodile poplave, velja, da so ljudje na prizadetih območjih pregledali svoje police in začeli podrobneje razmišljati o zavarovanju doma, so poplave leta 2023 pokazale, da ljudje v splošnem niso vedeli, kaj določeno zavarovanje krije in česa ne, kaj pomeni zavarovalna vsota, kakšna kritja nudijo police, kakšna bodo izplačila. Prišlo je do razočaranj in tudi jeze, saj domovi niso bili ustrezno ali zadostno zavarovani, čeprav so ljudje morda v dobri veri verjeli, da je njihovo zavarovanje ustrezno.

Zavarovalnica Triglav je tako v svoji vlogi skrbnika želela opolnomočiti ljudi z informacijami in jim ponuditi preprosto orodje za bolj premišljeno načrtovanje in večjo pripravljenost na naravne nevarnosti. »Lahko bi se te težave lotili piarovsko, a v hiši smo že imeli določena orodja, ki jih je stroka uporabljala za izračune tveganj. Sedem služb smo povezali v ta projekt, da smo razvili orodje, ki je na voljo znotraj naše digitalne poslovalnice i.triglav. S pomočjo orodja za pregled tveganja si tako lahko vsak za svoj dom pogleda, katera so naravna tveganja, ki tam prežijo in na podlagi tega preventivno ukrepa.«

Ljudje začnemo o zavarovanju pogosto razmišljati šele, ko se nam nekaj zgodi, je poudaril Jaka Jauh.

Kampanja ni bila povsem klasična kampanja za zavarovanje doma. Na voljo so namreč imeli orodje, ki je reševalo več izzivov hkrati. Primarni je bil družbeno odgovorni cilj, to je opolnomočenje strank, temu seveda sledijo poslovni in marketinški cilji. Na podlagi ciljev so zasnovali tudi go-to market strategijo; pripravili in lansirali so orodje znotraj digitalne poslovalnice i.triglav.

Med poslovnimi cilji je Jaka Jauh naštel močnejše pozicioniranje digitalne poslovalnice kot dodane vrednosti za zavarovance, nadgradnja produkta domskega zavarovanja in edinstvena funkcionalnost »ocena tveganja«. Ob tem je izpostavil zelo dobro stopnjo konverzije pri ljudeh, ki so tveganja v orodju preverili in nato tudi nadgradili svojo polico. Prodajni cilji so bili sklenitev novih zavarovanj in povečanje spletne prodaje. Zavarovanje doma je namreč eno kompleksnejših zavarovanj za sklenitev prek spleta, saj ima stranka veliko vprašanj. Če pa pozna izraze, kritja, potrebno zavarovalno vsoto, kar vse dobi znotraj orodja, pa je to lažje.

Celotna kampanja je prinesla tudi zelo pozitiven vpliv na moč blagovne znamke.

VČLANI SE

Celoten pogovor si lahko ogledate v DMS Labu, kjer boste izvedeli še:

  • Kakšne so ključne prednosti Zavarovalnice Triglav pred konkurenco?
  • Kako globoko sega v Zavarovalnici Triglav zavedanje, da je stranka v središču?
  • Kako je potekala transformacija arhetipa blagovne znamke Zavarovalnice Triglav v suverenega skrbnika?
  • Kako so zasnovali kampanjo Ali tveganje živi na vašem naslovu?
  • Kako je potekalo in se obneslo geolokacijsko targetiranje v kampanji, kakšni so bili odzivi v Posočju? Kakšni so bili rezultati?
  • Koliko ljudi je orodje preizkusilo v času kampanje in koliko do danes?
  • Kakšno storitev oz. rešitev nudi Zavarovalnica Triglav v okviru zavarovanja doma?
Pogovoru lahko člani DMS prisluhnete v digitalni knjižnici DMS Lab.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam