Gostji dogodka B2B središča sta bili direktorica sektorja Marketing in korporativno komuniciranje v Kontronu Urša Dernovšek ter strokovnjakinja za korporativno komuniciranje Anita Volčanjšek. Podrobneje sta nam predstavili preobrazbo njihovega podjetja. Kontron se je med drugim s projektom Celovite prenove identitete podjetja S&T Iskratel v Kontron uvrstil med finaliste nagrade Marketinška odličnost 2024.
Septembra 2022 sta se združili dve entiteti, S&T Slovenija, ki je bil največji sistemski integrator v Sloveniji, in Iskratel, paradni konj slovenskih telekomunikacij. Združitev podjetij, ki si v resnici nista zelo podobni, je bila odločitev lastnika Kontrona. Nastalo je podjetje S&T Iskratel, katerega prodajni portfelj so predstavljale rešitve storitev ter lastni razvoj obeh podjetij, korporativne ekipe pa so se združile. Po le štirih mesecih skupnega delovanja so izvedeli, da se je lastnik odločil za preimenovanje vseh članic skupine. Za preimenovanje so tako imeli na voljo le pet mesecev, saj je lastnik kot zadnji rok za preimenovanje določil 1. julij 2023.
Prenova je bila sestavljena iz treh sklopov:
1. Komuniciranje spremembe
2. Digitalna prisotnost
3. Pojavnost oz. znamčenje
Največji izziv je ekipi predstavljala združitev dveh velikih spletnih strani, kjer je bilo aktivnih več kot 4.000 povezav.
Ob tem pa spremembo približati ljudem na način, da se bodo še naprej počutili kot del podjetja. Znamki S&T in Iskratel sta namreč skupaj imeli 75-letno tradicijo, ki ljudem, predvsem zaposlenim, veliko pomeni. Mnogi so v podjetju razvili svojo kariero in z eno ali drugo znamko živeli več let, celo desetletja. Novo ime jim je bilo tuje, nepoznano pa je bilo tudi v očeh partnerjev in strank podjetja. "Ekipa, ki je delala na projektu, je delovala na način, da cilje projekta tesno poveže s cilji podjetja - kljub preimenovanju smo želeli zadržati zaupanje strank, partnerjev podjetja in seveda naših kompetenc, ki izvirajo iz naših zaposlenih, ter obenem uspeti pri prodoru na ciljane trge," je začetne korake razložila Urša Dernovšek, vodja celotnega projekta. "Zato smo se projekta kljub kratki časovnici lotili organizirano in prvi mesec namenili raziskovanju in načrtovanju," še doda.
Za vzpostavitev načrta interne komunikacije je skrbela Anita Volčanjšek. V enem mesecu so opravili poglobljeno raziskavo med zaposlenimi, da so ugotovili, kakšni so njihovi pomisleki, vprašanja, dileme in celo strahovi. Teme, ki so bile izpostavljene v raziskavi, so po sklopih vključili v interno komuniciranje. Komunikacija je potekala interaktivno, podkrepljena z video vsebinami, možnostmi postavljanja vprašanj in sodelovanjem v anketah. Za prenos informacij so izkoristili prav vsak kotiček in kanal - celo prostor za oglase v toaletah, kjer so objavljali kratke novice in nasvete, povezave imenovane 'vecejke'. Pozabili niso niti na skupino zaposlenih, ki za svoje delo ne uporabljajo lastnih računalnikov in nimajo elektronske pošte (npr. delavce v proizvodnji). Slednjim so informacije predajali preko sporočilne table v njihovih prostorih in uporabljali zaslone za skupno rabo.
Še več praktičnih primerov iz B2B sveta, kako strateško pristopiti k tržnim izzivom, graditi močne B2B blagovne znamke, izboljšati poslovanje ... 9. oktobra 2024!