Tudi v letošnjem letu smo za vas pripravili izbor vsebin in priporočil, ki so navdušili člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih Poletno branje boste našli predloge za branje (knjig, člankov, zapisov …), gledanje (filmov, serij, oddaj …) in poslušanje (podcastov …). Vsebine so raznolike, vse od osebnega in kariernega razvoja pa vse do lahkotnejših vsebin za sprostitev. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Brene Brown: Daring Greatly. Brene je moja idolka, ta knjiga pa ena mojih najljubših - govori o pogumu da "stopiš v areno", ne opazuješ šušljavo s tribun in najpomembneje: si dovoliš priznati ranljivost (v življenju in poslu).
Brene Brown: Dare to lead. Priporočam za vse na vodilnih pozicijah v marketingu in tistim, ki so na poti do tja.
Hector Garcia & F. Mirales: Ikigai. S to knjigo sem odkrila japonsko skrivnost za dolgo in srečno življenje, svoj Ikigai: kar rad počneš + v čem si dober + kaj svet potrebuje + za kar si plačan.
Erich Fromm: Umetnost ljubezni in življenja. Sproščujoče strokovno čtivo, brala sem ga na plaži. Psihološko in filozofsko prevpraša najpomembneje: naše življenje in vlogo ljubezni v njem.
Y. N. Harari: Sapiens. To bi lahko bilo obvezno branje na maturi. Da bi bolje razumeli naš izvor in to, kako majhna (primitivna) bitja tega širnega vesolja smo v resnici.
Blog:
Mark Manson. Spremljam ga že vrsto let. Mark je odbit bloger (in avtor knjižne uspešnice Subtle Art of not giving a F***). Brez dlake na jeziku deli življenjske nasvete, prevprašuje aktualne globalne probleme - s kritičnimi očali in zvrhanim košem humorja.
Filma:
Večno sonce brezmadežnega uma (2004). Moj večno najljubši film. Romantični znanstvenofantastični tragikomični presežek. S profesionalnega vidika me presune njegova izzivalna drugačnost "za tiste čase", z vidika zgodbe, scenarija, režije, montaže, tehnike, igralske zasedbe, maske, sporočila..
Lion (2016). Film, ki vsakega empata pusti solzavega. Dobra spodbuda za hvaležnost, da živimo in delamo v povsem drugačnih okoliščinah, kot marsikdo na svetu.
Serije:
The White Queen. Vznemirljiva zgodovinska drama, ki jo gledaš ob svečah in kozarcu vina. Izvrstno portretira najbolj dramatične in turbulentne čase angleške "rojalne" zgodovine. Za vse kraljice in kralje marketinga - da vas popelje v (sicer precej podoben) svet strategij.
Peaky Blinders. Serija o tolpi/mafiji iz Birminghama, ki približa svet posla (na drugačen način), konjskih dirk, ciganskih urokov, umorov in spletk.
The Witcher. Fantastična ... semi-zgodovinska, magična, akcijska serija. Namig za vse ženske gledalke: glavni lik je paša za oči.
Govori in izobraževanja:
MasterClass. Serija vrhunskih tečajev mojstrov s celega sveta in z vseh področij.
Brene Beown: The Call to Courage. Izjemen govor, ki ga je zmožna servirati Brene. Navdihne, nasmeji, orosi oko, naježi roko ... predvsem pa zbrca v areno - s pogumom in srcem.
Miha Šalehar: Pustolovec zmote. Gre za refleksije moškega srednjih let, ki se bolj ali manj uspešno sooča z izzivi in dilemami sodobnega časa. Med tem ko se avtor pred bralci precej »razgali« in razkrije svoje napake in zablode iz preteklosti, poskuša najti odgovor, kako osmisliti prihodnost.
Film:
Don't Look Up. Gre za film o zelo aktualni problematiki, ki obravnava soočanje oziroma nesoočanje človeštva z okoljsko krizo. Gre za nekakšno satiro absurdnosti aktualnega podnebno-političnega boja, ima pa film tudi pridih dokumentarnega žanra.
Podcast:
Od bita do bita. Val 202 na splošno v vseh svojih podcastih pripravlja zelo kvalitetne vsebine. Odbita do bita se loteva sodobnih tehnologij in jih kritično umešča v prostor in čas. Avtorja vsebin sta Maruša Kerec in Anže Tomić.
Dion Leonard: Kje si Gobi? Majhen pes z velikim srcem. Gre za pripoved o Dionu Leonardu, izkušenem ultramaratoncu, katerega pot se je na 250-kilometrskem tekmovanju po puščavi Gobi na Kitajskem križala s potjo potepuške psičke.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.