Za vas smo tudi letos pripravili poletna priporočila vsebin, ki so navdušile člane Društva za marketing Slovenije. V priporočilih boste našli predloge za strokovno vsebino, pozabili pa nismo tudi na bolj lahkotnejšo literaturo. Seznam predlogov bomo tokom poletja še dopolnjevali.
Rok Travižan, Luna \TBWA
Knjige:
Eckhart Tolle: The Power of Now Je knjiga, ki nas nauči tistega, kar smo ob napornih urnikih in tempu življenja pozabili – biti tukaj in zdaj. Bere se jo kot nekakšno besedno meditacijo, hkrati pa nas uči in vzpodbuja k razmišljanju.
Jo Nesbø: Leopard V tem nadaljevanju mednarodno uveljavljene norveške kriminalke, glavni lik Harry preiskuje umor, spopad s storilcem pa je zanj preizkus tako v poklicnem kot v osebnem smislu. Zgodba ponuja nešteto nenavadnih zapletov, zaradi česar je knjigo res težko izpustiti iz rok.
Vikings Valhalla. Zgodovinska serija, ki predstavlja nadaljevanje serije Vikings, med katerima v zgodbi mine več sto let, tokrat pa nova generacija junakov piše zgodovino. Res napeta zgodba, ki nam daje dober uvid v vikinško življenje.
The Crown. Serija sledi življenju Elizabete II. in prikazuje politično ter romantično plat. Zelo zanimiva in poučna zgodba z dogodki, ki so zaznamovali drugo polovico 20. stoletja.
Podcast:
Huberman Lab. Podcast razpravlja o znanosti in znanstveno utemeljenih orodjih za vsakdanje življenje. Nove epizode izidejo vsak začetek tedna.
On purpose with Jay Shetty. Namen podcasta je, da modrost postane viralna na način, da avtor deli zanimive pogovore z aktualno najbolj pronicljivimi posamezniki. Nove epizode izidejo dvakrat tedensko.
"Moje poletje bo predvsem oddih od digitalnega marketinga in kolikor le možno, digitalni detoks, rajši s knjigo v roki kot z ekranom in slušalkami. Moj najljubši poletni zvok je valovanje morja ter pogled, ki vodi v daljavo neskončne modrine ali prelivanje vseh odtenkov rdeče in rumene, ko se sonce potaplja za obzorje." Andreja Gabrijel
Knjiga:
Na seznamu za branje je Hypnotic Language: Its Structure and Use. Trenutno me zanima moč nezavednega, kako prepoznati utišane misli in uporabljati besede, ki vplivajo – tudi v marketinški komunikaciji.
Serija:
Sproščanju pa je namenjena kakšna epizoda serije Blacklist in vsebine v aplikaciji Gaia, kjer najdem vse, kar potrebujem za popolno sprostitev, tako telesa kot duha (joga, prehrana, meditacije, hipnoterapije …).
Zagotovite si mesto na šesti B2B konferenco - 12. oktobra 2023 v Ljubljani.
Na mesec preberem pet knjig, o katerih poročam tudi v Marketing magazinu. Med moja knjižna priporočila za poletne dni bi tako uvrstila tri knjige, ki sem jih prebrala nazadnje:
Kazuo Ishiguro: Klara in Sonce - eden od mojih najljubših pisateljev se v romanu ponovno posveti (distopični) prihodnosti, kjer bo umetna inteligenca verjetno dosegla svoj višek z UP-i, umetnimi prijatelji. Klara je takšna umetna prijateljica, ki skrbi za bolno deklico in bolj ko se družita, bolj se Klara “uči” čustvovanja. Vprašanje, ali so roboti zmožni čustev, je torej povsem na mestu.
Dr. BJ Fogg: Drobne navade - Uvajanje pozitivnih sprememb nikoli ni najbolj preprosto, saj nas začetno navdušenje hitro mine - spomnite se le na novoletne zaobljube in koliko časa običajno trajajo. Zato je avtor razvil drugačen pristop k spreminjanju, metodo drobnih navad, ki obljublja, da boste z malimi, strukturiranimi koraki prišli do zastavljenih ciljev.
Ryan Holiday: Disciplina je temelj - Ryan Holiday je vnet privrženec stoicizma in antičnih filozofij; v poslušanje priporočam tudi njegov podkast Daily Stoic. V novi knjigi, drugi iz knjižne serije o antičnih vrlin, obravnava samodisciplino, ki so jo antični misleci posvojili kot ključen del svojega življenja. Najpomembnejše so namreč tiste bitke, ki jih bijemo sami s seboj - in tudi nagrade, ki jih dosežemo zaradi samoobladovanja, so najdragocenejše. “Z doseganjem samodiscipline v rokah držimo ključ, ki odklepa vrata veličine,” je prepričan Holiday.
Podcasti:
In še podkasti o marketingu, ki jih poslušam v zadnjem času:
On Strategy: resnično zanimive poddaje, kjer se voditelj z gosti pogovarja o ozadju nastajanja oglaševalskih akcij; običajno sta prisotna predstavnik agencije in predstavnik naročnika, ki predstavita vsak svojo plat zgodbe.
In Clear Focus: podkast ustvarja kanadska oglaševalska agencija Bigeye, ki se tedensko posveča različnim marketinškim temam, od tržnega raziskovanja, znamčenja, kreativnih rešitev in medijev do analitike.
Social Minds: govora je o trendih na področju družbenih medijev, predstavljene so študije primerov - če hočete biti na tekočem z novostmi na družbenih omrežjih, je ta podkast zagotovo prava izbira.
Triangle of Sadness / Trikotnik žalosti. Zabavna in ostra kritika sodobne družbe in njenih vse bolj sprevrženih vrednot. V aktualni filmski tekmi Oppenheimer vs. Barbie pa si bom vsekakor ogledala oba.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.