Marketinški zajtrki so dogodki, na katerih želimo s člani DMS navdihujoče začeti dan. Jutro začnemo z neformalnim druženjem ob rogljičku in kavi, nadaljujemo z vodenim pogovorom z navdihujočo osebo iz slovenske marketinške in poslovne javnosti, po pogovoru pa v sproščenem vzdušju delimo dobre prakse in misli.
Zapisi z dogodkov:
- Marjan Batagelj: MI SE IGRAMO S ČUSTVOM, KI GA ZBUJAMO, Z LEPOTO NARAVE
- Sandi Češko: UPRAVIČITI MORAMO SVOJ OBSTOJ
- Toni Balažič: MARKETINGAŠ LETA 2020 BO SPET MORAL BITI ČLOVEK
- Željko Ćurić: ČUTIM, PREMISLIM, DELUJEM
- Ranko Jelača: SISTEMATIČNO DELAŠ, DOKLER NE PRIDEŠ DO NAVDIHA
- Tilen Travnik: Z DIGITALNIMI TEHNOLOGIJAMI SPREMINJAMO POSLOVNE MODELE
- Alenka Repič: KO SE SREČATA KREATIVNOST IN POSLOVNA ŽILICA
- Maja Golob: BREZ NENEHNIH SPREMEMB TEŽKO ODKLENEMO VSE SVOJE POTENCIALE
- Enzo Smrekar: MARKETING MORA STOPITI IZ BALONČKA ZADOVOLJSTVA
- Vesna Sodnik: GOVORNIŠTVO JE VEŠČINA, NE TALENT
- Jaka Lindič: VČASIH JE ZA PROPAD IDEJE KRIVA ENOSTAVNO SMOLA
- Vesna Marđonović: RECEPT ZA USPEH: NABOJ ENERGIJE S ŠUKARJEM IN BIJELIM DUGMOM
- Peter Čas: PONOSNO PODJETJE, KI GA V PRIHODNOST VODI MARKETINŠKA MISELNOST
- Mateja Jesenek: GAŠENJE POŽAROV IN POSLUŠANJE MLADIH
- Medeja Lončar: KAKŠNA JE VLOGA MARKETINGA V INDUSTRIJI 4.0?